Pronet Panik Butonu Uygulaması tehlike anında kadınların yanında!

0

Türkiye’nin lider güvenlik şirketi Pronet, “Panik Butonu” uygulamasıyla kadınların güvenlik ihtiyacına farklı bir yanıt veriyor. Acil durumlarda yakınlarınızdan yardım istemenizi mümkün kılan uygulama, tehlike anında sadece tek bir dokunuşla o anki konumunuzu seçtiğiniz iki kişiye ulaştırarak durumdan haberdar ediyor. App Store ya da Google Play’de ücretsiz olarak sunulan Panik Butonu, Pronet abonesi olsun olmasın, isteyen herkes tarafından kullanılabiliyor.

Günümüzde kadına yönelik şiddet olayları artmaya devam ediyor. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen Kadına Yönelik Aile İçi Şiddet Araştırması 2014 sonuçlarına göre her 10 kadından 4’ü fiziksel şiddetine maruz kalıyor. Kadınlar, savunma eğitimlerinden kişisel güvenlik ekipmanlarına farklı yöntemler kullanarak kendilerini korumaya ve daha güvende hissetmeye çalışıyor. Ancak çoğu kadın hala evde ya da dışarda, günün herhangi bir saatinde başlarına gelebilecek herhangi bir olayda yakınlarını nasıl haberdar ederek yardım isteyebileceğini bilmiyor. Türkiye’nin lider güvenlik şirketi Pronet’in ücretsiz olarak sunduğu “Panik Butonu” uygulaması evde ya da dışarıda, hatta seyahat halinde ya da başka bir şehirde; her nerede ihtiyaç duyulursa tek bir dokunuşla yakınlarından yardım istenmesini mümkün kılıyor.

App Store ya da Google Play’den cep telefonuna indirilebilen uygulama son derece kolay bir kullanıma sahip. Kullanıcı, uygulamaya girip “Panik” yazılı butona dokunulduğunda önceden belirlediği iki kişiye SMS gönderiliyor. Pronet abonesi olsun ya da olmasın herkesin kullanabileceği uygulamada, kullanıcının acil durumlarda ulaşılmasını istediği iki kişinin iletişim bilgilerini ilgili alanlara eklemesi yeterli oluyor.

Uygulamayı kullanan kişi Pronet abonesi ise Pronet verdiği hizmeti bir adım öteye taşıyor. Uygulamaya isimleri girilen kişilere konumun SMS ile gönderilmesinin yanı sıra Alarm Haber Alma Merkezi, bu kişilere tehlike durumuna dair telefonla da bilgi veriyor. Tehlikenin teyit edilmesi halinde gerekirse polisi, ambulansı veya itfaiyeyi olay yerine yönlendirerek olayı takip ediyor.

Haziran 2016 verilerine göre Panik Butonu Uygulaması’nın toplam kullanıcı sayısı 120.000’den fazla, aylık kullanımı ise yaklaşık 2860 adet.

1469608442_Proner_Panik_butonu_2                1469608452_Proner_Panik_butonu_3

Pronet hakkında:

1995 yılında kurulan Pronet, bugün yaklaşık 200 bin aktif güvenlik sistemi kullanıcısı ve 5000’i aşan özel güvenlik projesiyle sektörünün lider şirketidir. Sunduğu güvenlik çözümleriyle kişi, kurum, kuruluş, öz varlık ve bilginin korunmasını sağlayan Pronet, ev ve işyeri güvenliğinin yanı sıra bankalar, alışveriş merkezleri, havaalanları, perakende mağaza zincirlerinin de aralarında bulunduğu birçok büyük kuruma yönelik hizmet ve çözümler üretiyor. Hizmetlerini hırsızlığa karşı önleyici ve caydırıcı tedbirlerle sınırlı tutmayan Pronet, abonelerine ‘5 Korumalı Güvenlik Hizmeti’ ile hırsızlık, yangın, gaz kaçağı, su baskını gibi olayların yanı sıra acil sağlık ve panik durumlarına da müdahale edebiliyor. İnsana ve teknolojiye sürekli yatırım yapan Pronet, bunun bir sonucu olarak alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor. 2015’te Türkiye’de En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü kazanan Pronet, 2016’da da çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli etkinliklerinden 11. Contact Center World Awards’te, “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde EMEA Bölgesi (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) birincisi oldu.

Paylaş

Yazar Hakkında

İşletme Fakültesinde öğrenci, teknoloji ve internet en büyük tutkularının başında geliyor. Araştırmayı, okumayı ve yazmayı sever. 2016 yılından itibaren Basın Bültenleri websitesinde yazar olarak çalışmaya başladı.

İlişkili Yazılar

Yorum Yazın