Şikâyet Etmek Bedava, Cevap Vermek Parayla

0

Günümüzde çoğu kişi bazen kimliklerini gizleyerek bazen de açıkça şikâyet mecralarını kullanabiliyor. Şikâyet mecraları ise bu yoğunluğu artık ranta çevirmiş durumda. Öyle ki şikâyete cevap vermek isteyenlerden ücret talep ediliyor.

Son 13 yıldır Tüketici Elektroniği sektöründe garantinin kapsamadığı durumlara karşı cep telefonu eve elektronik cihazlara güvence hizmeti sunan Cepkask A.Ş., internet üzerindeki şikayet mecraları ile ilgili önemli tespitlerde bulundu. Müşterilerin ürün veya hizmet alımı öncesinde yararlandığı şikâyet sitelerine kimliği gizli kişi ya da kişilerin yaptığı şikâyetlerde kişinin kimliğini öğrenebilmek için şikâyet mecrasına ücret ödemeniz gerekiyor. Bu durumun kötü niyetli kişi veya rakip firmalar tarafından yapılan feyk şikâyetler olması durumu da söz konusu. Şikâyet siteleri ise bu durumu tamamen ranta çevirmiş durumdalar.

Şikâyetler % 95 Oranında Çözülüyor

Cepkask Yönetim Kurulu Başkanı Tayfun Gülgeç;İnternette herkes doğru yanlış görüşünü paylaşıyor. Paylaşımlarda bazı insanlar kimliklerini saklayabiliyorlar. Şikâyetçinin rumuz kullandığı durumlarda müşteri olup olmadığı ya da olayın yaşanıp yaşanmadığını öğrenmeniz için şikâyet mecrasına ücret ödemeniz gerekiyor. Bu sebeple Cepkask olarak şikâyet mecralarından yapılan şikâyetleri dikkate almıyoruz. Böyle durumlarda müşterilerimiz mağdur olmamak için bizzat bize başvurabilirler, doğrudan Cepkask‘a yapılan şikâyetleri %95 oranında çözüyoruz.” şeklinde konuştu.

Paylaş

Yazar Hakkında

İşletme Fakültesinde öğrenci, teknoloji ve internet en büyük tutkularının başında geliyor. Araştırmayı, okumayı ve yazmayı sever. 2016 yılından itibaren Basın Bültenleri websitesinde yazar olarak çalışmaya başladı.

İlişkili Yazılar

Yorum Yazın