Yeni Instant Unlock Card ile Marka Sohbetlerinizi Arttırın/Yönetin

0

Yeni Instant Unlock Card ile Marka Sohbetlerinizi Arttırın/Yönetin

Başarılı bir kampanyanın bir ölçüsü insanların markanız hakkında konuşup konuşmadığı ve markanızla etkileşimde olup olmadığıdır. Bu etkileşimleri yönetmenizde size yardımcı olması açısından sizlere bu yıl,’ı (sohbetli reklamlar) tanıtmış ve ‘ini (sponsorlu Tweet seçkisi) test etmeye başlamıştık. Bugünden itibaren dünyadaki tüm reklamcılar conversational ads’i ve kullanıcıları özel içerikler paylaşmaya teşvik edecek yepyeni bir ürün olan Instant Unlock Card’ı (Hızlı İçerik Çözme Kartı) kullanabilecek.

Peki Bu Ürün Nasıl Çalışıyor?

Conversational ads, içinde isteğe göre uyarlanabilen hashtagler bulunan, call to action (paylaşma) butonları içeren ilgi çekici video veya görselleri kapsar. Bu reklam formatı müşterilerinizle olan etkileşiminizi artırır ve kitlenizi paylaşmaya yönlendirir. Beta sürümü boyunca markalar ortalama %34 oranında kazanılmış medya getirisi elde etmişti. Bunun anlamı, bir reklamcının her 100 paralı etkileşime karşılık 34 kazanılmış etkileşim kazanması oluyor!

Yeni Instant Unlock Card (Anlık Çözme Kartı); tweetleri, tweet gönderildikten sonra film fragmanı veya soru-cevap gibi özel içeriklere erişim sağlayarak renklendiriyor.

Formatlar Twitter’a özel olmakla birlikte müşterilerle markanın arasındaki etkileşimi ve müşterinin kampanya mesajını yayabilmesini daha da kolay hale getiriyor. Bu, reklamcıların Twitter’daki varlıklarını genişletmeleri için güçlü bir yöntem görevi görüyor.

Başarıyı Ölçümleme

Hazır başlamışken, conversational ads birimlerini takip edebilmeniz için gelişmiş matematiksel analiz sistemini de duyuruyoruz. Kazanılmış etkileşimlerin yanı sıra conversational ads ile kimlerin etkileşime geçtiğini görmek için Ads Dashboard’u (reklam panosu) ziyaret etmeniz yeterli.

Daha fazla kampanya verileri de’ın İzleme Listesi özelliği sayesinde dünyadaki tüm pazarlamacılara açık. Kaç kişinin kampanya hashtag’inizle tweet attığını, kampanyanızın kaç adet etkileşim elde ettiğini buradan görebilir ve en çok etkiyi elde etmiş tweetlere göz atabilirsiniz. (Seçilmiş Amerikan Pazarlamacıları TrueVoice sonuçları üzerinde conversational ads’in ne kadar etkiye sahip olduğunu da takip edebilirler. TrueVoice, gerçek zamanlı sohbetleri ölçümlemeye yarayan bir sistemdir)

Conversational ad etkisi

Biz söylemiyoruz, en yakın iş ortaklarımız söylüyor. Deneme sürümünde bulunan iş ortaklarımız, içinde yeni Instant Unlock kartının da bulunduğu conversational ads özelliğiyle olan deneyimlerini anlatıyor.

@Comic_Con etkinliğinde etkileyici bir şey yapıp, popüler dizisi The Walking Dead’e () olan ilgiyi en üst seviyeye çıkarmak istiyordu. Şirket yalnızca Twitter’da Instant Unlock kartı ile ulaşılabilecek özel bir fragman yayınladı. Dizinin dünyadaki ilk gösterimini izlemek isteyen tutkulu seyirci kitlesinin de desteğiyle bu kampanya @AMC_TV ‘yi ön plana çıkaran sohbetlere sahne oldu.

screenshot_742.png

@AMC_TV hayranları için Insant Unlock kartı ile erişebilecekleri özel bir fragman yayınladı

‘nın #TasteTheFeeling kampanyası ile birlikte marka, hedef kitlesini oluşturan gençler arasında etkileşim yaratmak istiyordu. Marka, sosyal medya ünlülerinin/fenomenlerinin (influencer) de bulunduğu bir conversational video reklamı kullandı ve @CocaCola’sbranded (Coca Cola marka logolu) GIF’leri anasayfada dağıtabilmek için otomatik cevap özelliğinden faydalandı. Sonuç etkileyiciydi: lansman gününde @CocaCola ve #TasteTheFeeling markalı sponsorlu hashtagi için 180 bin mention atıldı. #TasteTheFeeling lansman gününde sohbet hacminin yüksekliği ve kazanılmış erişimden dolayı dünyada trend oldu.

@CocaCola’s Conversational Ad’i sohbetleri teşvik etmek için seçkin sosyal medya ünlüleri kullandı

Super Bowl gününde büyük bir başarıya imza attı. #TeamCap ve #TeamIronMan emojileri oluşturdu ve bunları kişileri taraf seçmeye yönlendiren bir conversational ad’de kullandı. Sonuç olarak Twitter’da inanılmaz sayıda sohbet gerçekleşti. Sadece Super Bowl gününde @Marvel 1.5 milyon mention elde etti. Bir sonraki hafta, marka ve film ile ilgili sohbetler 6.5 kat arttı.

@MarvelStudio’s marka logolu emoji içeren conversational ad reklamı etkileşimi arttırdı

Nasıl Başlanır?

Kampanyalarınızı Conversational Ads ve Instant Unlock Card ile bir üst seviyeye çıkarmaya hazır mısınız? Ürünler şimdi tüm pazarlardaki/ülkelerdeki yönetilen hesaplara açık durumda. Daha fazla bilgi için hesap ekibinize ulaşın ve hemen bugün ads.twitter.com’a girerek işe koyulun. adresine girerek de daha fazla bilgi alabilir ve faaliyete geçebilirsiniz.

Orijinal blog linki:

Paylaş

Yazar Hakkında

İşletme Fakültesinde öğrenci, teknoloji ve internet en büyük tutkularının başında geliyor. Araştırmayı, okumayı ve yazmayı sever. 2016 yılından itibaren Basın Bültenleri websitesinde yazar olarak çalışmaya başladı.

İlişkili Yazılar

Yorum Yazın