Alibaba ve n11.com’un 11.11 Yarışı

0

Çinli Alibaba’nın Bekârlar Günü, Amerikalıların ise Black Friday ve Cyber Monday adıyla başlattığı alışveriş çılgınlığı Türkiye’ye de yansıyor. Türkiye’de kendi rekorunu kırmaya çalışan e-ticaret platformu n11.com, Türkiye’nin en yüksek ticaret hacmine ulaşmayı hedefliyor.

Dünya çapında online alışveriş her yıl tetikleyici günlerle yükselen bir ivme kazanıyor. Çinli online alışveriş sitesi Alibaba’nın her yıl Bekarlar Günü’nde, Amerika’nın ise Black Friday ve Cyber Monday başlıklarıyla çeşitli indirimlere ev sahipliği yaptığı alışveriş çılgınlığı Türkiye’ye de yansıyor. E-ticaret platformu n11.com, 10 Ekim-11 Kasım tarihleri arasında kazan, biriktir ve harca mottosuyla başlattığı dev indirim kampanyasıyla Türkiye’de kendi rekorunu kırmaya hazırlanıyor. n11.com, geçtiğimiz yıl bir gün içerisinde 100 bini aşkın ürün satmıştı.

Milyonlarca liralık e-ticaret hacmi

Tekne, otomobil gibi lüks ürünler de dâhil olmak üzere dev indirimlere imza atan n11.com, Bekârlar Günü, Black Friday ve Cyber Monday gibi dünyayı saran dev alışveriş çılgınlığını Türkiye’ye taşıyor. E-ticaret platformu n11.com, kendi rekorunu kırmaya hazırlanırken aynı zamanda Türkiye’nin en yüksek e-ticaret hacmine ulaşmayı da hedefliyor.

Paylaş

Yazar Hakkında

İşletme Fakültesinde öğrenci, teknoloji ve internet en büyük tutkularının başında geliyor. Araştırmayı, okumayı ve yazmayı sever. 2016 yılından itibaren Basın Bültenleri websitesinde yazar olarak çalışmaya başladı.

İlişkili Yazılar

Yorum Yazın