Stevie Awards’tan Pronet’e büyük ödül!

0

Pronet’in müşteri odaklı hizmetinin kalitesi bir kez daha onaylandı

Bu yıl 14’üncüsü düzenlenen, dünyanın en saygın iş ödülleri organizasyonlarından Stevie Awards 2016’da Pronet, müşterilerine yaşattığı, fark yaratan deneyimle Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi kategorisinde altın ödüle layık görüldü. Pronet, aday olduğu diğer kategorilerde de 3 altın, 3 bronz ödül daha kazandı.

Güvenlik sektörünün lider oyuncusu Pronet’in sunduğu kaliteli, hızlı, fark yaratan ve hayat kurtaran hizmetler yeni bir ödüle daha layık görüldü. Pronet, müşterilerine yaşattığı benzersiz deneyimle Stevie Awards 2016’da Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.

Sundukları hizmetlerin bir kez daha ödüllendirilmiş olmasından gurur duyduklarını belirten Pronet Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Pronet olarak odağımızda hep müşterilerimiz var. Onlara benzersiz bir deneyim yaşatmak için dünyadaki trendleri ve teknolojileri yakından takip ediyor, bunları altyapı ve hizmetlerimize yansıtıyoruz. Alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor olmamız da bu vizyonun bir sonucu. Müşterilerimizin memnuniyeti ve bugüne kadar kurtardığımız on binlerce hayat bizim için zaten çok büyük bir ödül. 2015 IMI Ödülleri’nde En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü aldık. Bu yıl çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödüllerinden 11. Contact Center World Awards’ın, EMEA Bölgesi’nde (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci seçildik. Şimdi de Stevie Awards’ın sahibi olduk. Hedefimizde müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini hep daha ileriye taşımak var.” dedi.

Pronet’in Stevie Awards’ta kazandığı altın ve bronz ödüller şunlar:

Altın

Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi

Elektronik Sektöründe Yılın Şirketi

Yardımcı Uygulamalar ve Servisler: Pronet Panik Butonu Uygulaması

Mobil Uygulamalar: Pronet Panik Butonu Uygulaması

Bronz

Yeni Ürün Yazılımı-Güvenlik Çözümü: Phantom Call

Yılın PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması

Yılın Teknoloji PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması

Paylaş

Yazar Hakkında

İşletme Fakültesinde öğrenci, teknoloji ve internet en büyük tutkularının başında geliyor. Araştırmayı, okumayı ve yazmayı sever. 2016 yılından itibaren Basın Bültenleri websitesinde yazar olarak çalışmaya başladı.

İlişkili Yazılar

Yorum Yazın